Logo společnosti se v průběhu let vyvíjelo a měnilo s ohledem na měnící se dobu a průmyslové technologie. Od svého založení v roce 1948 se společnost Vermeer zaměřovala na celosvětové odbytiště. Historicky první logo Vermeer, někdy zvané Globe (A) obsahovalo velké V v polotónovém vzoru (metoda odpovídající tehdejším tiskařským technologiím) za motivem zploštělé zeměkoule s nápisem Vermeer vepředu. Logo znázorňovalo celosvětové působení zejména v oblasti zemědělství a lesnictví.
Když se společnost Vermeer prosadila i v pozemních a podzemních instalacích a průmyslu, bylo logo v roce 1973 změněno - zobrazovalo postavu Holanďana (The Diggin' Dutchman) s lopatou, dřeváky a širokým úsměvem (B). Logo mimo jiné poukazovalo na holandský původ zakladatele Garyho Vermeera a jeho rodiny. Na Holanďanově přilbě bylo většinou zobrazováno předchozí logo Vermeer Globe.
V roce 1992 se logo díky reklamní společnosti Kragie/Newell dočkalo asi nejdramatičtější proměny - opět se objevilo velké V, spolu s robustnější a modernější verzí Kopajícího Holanďana. Zajímavé je, že nápis The Diggin' Dutchman byl použit u verze loga pro podzemní technologie, zatímco pro zemědělské a lesnické stroje byl nový Holanďan bez přilby. Korporátní logo, používané všeobecně, bylo bez nápisu a s Holanďanem v přilbě (C).
Poslední podoba loga se objevila v roce 2006 - Holanďan byl nahrazen globálně vhodnějším firemním znakem (D). Dnešní logo V je rozděleno na dvě plochy nad a pod bílou čarou, které představují dvě hlavní odvětví společnosti. Zelená barva v horní části představuje organické prvky - zemědělské plodiny, péči o stromy, krajinotvorbu, recyklaci a lesnictví a černá barva dole reprezentuje pozemní část - inženýrské sítě, potrubí a povrchovou těžbu.
V roce 2012 byl pak ještě k logu přidán slogan Equipped to do more. Tento slogan stručně a zapamatovatelně sděluje příslib značky Vermeer - poskytovat skutečný vliv na produktivitu a zisk, klíčové odlišnosti a výhody, které značka nabízí. Pokud jsou zákazníci vybaveni zařízením Vermeer, mají lepší pozici na trhu - je spolehlivé, vysoce kvalitní a díky lokalizovanému zákaznickému servisu pomáhá zvyšovat efektivitu práce zákazníků a snižovat jejich operativní náklady.