Společnost Transtechnik CS, spol. s r.o. zavedená na trhu v ČR a SR hledá vhodné kandidáty na pozici
Obchodní zástupce
Základní účel firmy
Smyslem naší práce ve firmě Transtechnik CS, spol. s r.o. je hledat vhodné řešení pro naše zákazníky tak, abychom splnili jejich cíle a očekávání, a zároveň tvořili harmonický a funkční tým lidí, pracovních prostor a vybavení, jehož výsledkem je zisk.
Úkoly a zodpovědnosti
Obchodní zástupce představuje klíčovou pozici v týmu speciální techniky.
Klíčové úkoly:
● Osoba zodpovědná za sjednávání a zajišťování obchodních zakázek.
● Nabízení technických řešení podle požadavků zákazníků.
● Zpracování nabídek a cenových kalkulací.
● Mapování a analyzování situace na trhu nabízených produktů.
● Výběr, kontaktování a jednání s potencionálními zákazníky a klienty.
● Předávání informací o nabízených produktech, jejich předvedení a prezentace.
● Jednání s potenciálními zákazníky a klienty.
● Sepisování smluv.
● Zajistit plánované výkony v oblasti prodeje.
● Zajistit spokojenost stávajících zákazníků a získávat ke spolupráci nové.
● Aktivně se podílet na spolupráci a rozvoji obchodního týmu, jeho aktivit, rozsahu a kvality nabízených produktů a služeb s cílem trvale zvyšovat výkonnost a efektivitu týmu a spokojenost zákazníků i členů týmu.
● Zajištění technických podkladů.
● Vše v souladu s firemní kulturou a základními hodnotami společnosti.
Zařazení a přímá subordinace
Přímý nadřízený je obchodní ředitel speciální techniky.
Pravomoci
● Organizování prezentací nabízených produktů a služeb.
● Komunikace s dodavatelem ohledně technických řešení.
● Kontrola a technická doporučení.
● Tvorba nabídek a sepisování smluvních dokumentů.
● Aktivní komunikování se stávajícími i novými zákazníky.
● Reprezentování značky a firemní kultury.
Pracovní předpoklady
● Osobnostní předpoklady
● SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru výhodou.
● Zkušenost s akviziční a prodejní činností.
● Schopnost prezentace a řešení technických věcí.
● Pracovitost, cílevědomost, samostatnost, sebedisciplína a schopnost dotahovat věci do konce.
● Schopnost komunikovat se zákazníky, kolegy a umění pozitivně zaujmout.
● Výborné vyjednávací schopnosti, reprezentativní vystupování.
● Pozitivně laděná osobnost, dobrá odolnost vůči stresu.
● Obchodní, technické a analytické myšlení.
● Schopnost prodat řešení a uvažovat v souvislostech.
Jazyková vybavenost
● čeština – výborná slovem i písmem
● angličtina – velmi dobrá slovem i písmem
● němčina výhodou
Dobrá počítačová gramotnost MS Office, schopnost práce s CRM a ERP
Řidičský průkaz skupiny B, ochota cestovat a časová flexibilita
Trestní bezúhonnost
Svěřené prostředky a pomůcky
● Služební automobil
● Tankovací karta CCS
● Notebook
● Mobilní telefon
● Základní kancelářské pomůcky
● Přístupy do firemního informačního systému
● Přístup do CRM databáze
● Přístup na extranet dodavatelů oddělení speciální technika
Hodnocení a benefity
● Zkušební doba 6 měsíců, následně na dobu neurčitou
● Fixní plat
● Nárok na provize a bonusy podle platných pravidel (bonusový systém vztažený k plnění KPI a zadaných úkolů)
● Tréninky a školení lokálně i v zahraničí
● Využití služebního automobilu k soukromým účelům podle platných pravidel
● 5 týdnů dovolené
Nástup: ihned
Místo pracoviště – Praha
V případě Vašeho zájmu zašlete Váš životopis na e-mail: chromcova@transtechnik.cz nebo volejte na tel.: +420 725 981 736